Met de Universitaire Stichting naar muziekconcerten in BOZAR in 2021-2022

Datum:
maandag, 13 september, 2021 - 20:00 tot vrijdag, 10 juni, 2022 - 20:00

Na een complex jaar, nodigt het Paleis voor Schone Kunsten tijdens de volgende maanden opnieuw een aantal grote orkesten en befaamde musici-solisten uit, binnen een gevarieerd programma, volgens de COVID-regeling.

Wij selecteerden 15 concerten. Teneinde goede plaatsen te verzekeren, hebben wij reeds een optie genomen op een aantal plaatsen. De plaatsen bevinden zich voornamelijk op het 1ste balkon in 2de categorie - behalve voor het concert van Bartoli zijn het plaatsen in 1e categorie (1e frontbalkon) of 2e categorie (zijbalkon). Zodra de inschrijving afgesloten is, worden de niet-verkochte tickets teruggegeven. INSCHRIJVEN VOOR 6 SEPTEMBER voor de CONCERTEN VAN 13 en 27 SEPTEMBER en 1 OKTOBER. Voor de andere concerten kan dat nog na 6 september.

Met de Universitaire Stichting naar een selectie van veertien hoogstaande concerten geeft u recht op een gunstige ledenprijs met belangrijke reductie (in abonnement of losse concerten) en het Concert met Cecilia Bartoli in 1ste of 2de cat. met een kleinere korting.

In het kader van de bestrijding van het COVID-19 virus, volgt Bozar de veiligheidsmaatregelen van de overheid. Momenteel (september tot december ‘21) verkoopt Bozar enkel een gereduceerde capaciteit van de zaal (50%). Momenteel is de aankoop van plaatsen enkel mogelijk  in bubbels van één en twee plaatsen. Bozar evolueert mee met de meest recente maatregelen van de overheid en zorgt er voor dat uw bezoek in alle veiligheid kan doorgaan.
U mag uw aankoop doen zoals u wenst.  We proberen, samen met Bozar, de plaatsen te kiezen in overeenstemming met de COVID-maatregelen en de regels van BOZAR.

Voor het programma, klik deze link.

Om online in te schrijven, klik hier.

Leden die het wensen kunnen ook gebruik maken van onderstaand formulier om in te schrijven. We geven echter sterk de voorkeur aan online inschrijvingen zoals hierboven aangegeven.

Inschrijven en betalen vóór:
5 september