Academische Clubactiviteiten van de Universitaire Stichting

Voor concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), klik op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:

Dinsdag 23 januari 2018 om 12.30 u.: Lunch-debat (N/F) "Welke Frans-Duitse samenwerking voor een nieuw Europa?" met Prof. dr. Luuk van Middelaar, Universiteit Leiden, en de heer Ghislain d'Hoop, Belgisch Ambassadeur in Berlijn.

NEW ! Maandag 26 februari 2018 om 12.30 u.: Lunch-debat ""Is een coördinatie realiseerbaar tussen ruimtelijke ordening, verkeer en milieu in het Hoofdstedelijk Gewest Brussel en in de centrale metropool van België?"  met B. Périlleux (Directeur-Dienstchef, Brussel Stedenbouw en Erfgoed) & G. Micic (Ir Architect, verantwoordelijk voor de cel Kunst & Architectuur, Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer, Brussel Mobiliteit)

Donderdag 1 maart 2018 om 12.30 u.: Lunch-debat (F) "Vitaliteit en Voeding. Goed eten om te genieten van het leven op elke leeftijd" met  Prof. Corinne Hubinont en Mevr.  Françoise De Keuleneer.

Planning van volgende activiteiten van Re-Bel :

• Donderdag 14 juni 2018: Mobility policy (road, rail, air): too centralized or too decentralized?
  • Donderdag 13 december 2018: Belgium's 6th state reform: how good did it prove to be?

Meer informatie: op www.rethinkingbelgium.eu.

Voor informatie over voorbije activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten. De presentaties kunnen, indien beschikbaar, daar gedownload worden.